منتديات الرايق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الرايق

منتدى يشمل اجدد الاغانى واجدد الالعاب واجدد حلقات المصارعة واجدد الافلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عبد النبى دسوقى
مشرف المنتدى الاسلامى
مشرف المنتدى الاسلامى
عبد النبى دسوقى

شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله Empty
مُساهمةموضوع: شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله   شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 6:52 am

الصلاة

أول ما يحاسب عليه العبد فقد قال صلى الله عليه وسلم " أول ما يحاسب عليه العبد يوم القيامة الصلاة، فإن صلحت صلح سائر عمله وإن فسدت فسد سائر عمله "رواه الطبراني هذه بعض الاخطاء الشائعه وأسأل الله ان يعيننا واياكم على ذكره وشكره وحسن عبادته
شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله Sfhsalahx

وبين يديك اخي/أختي الكريم صفة صلاة النبي صلى الله عليه وسلم ، راعينا في بيانها الصحيح من حديث النبي عليه السلام ، واجتناب المختلف فيه قدر الامكان ، فاحرص على متابعة نبيك الكريم ، ليتقبل الله منك ، ويعظم لك أجرك ، والله الموفق
شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله Sfhsalah
*3*
انا عايزك تستمع وتصلى صح والله اريد لك الجنه بس صراحه انا اول ماشوفت الصور قولت كلمه واحده هى الله جل جلاله تحياتى لكم \ عبد النبى دسوقى
tota

شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله Empty
مُساهمةموضوع: رد: شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله   شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله Icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2008 2:06 am

متشكرا جدا

ويا رب يتقبل منا صلاتنا

امين

شرح بالصور للأخطاء شائعة في الصلاة ادخل وشوف علشان نصلى زى النبى لان الصلاه النهارده لا حول ولا قوه الا بالله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-